1987 Adana/Ceyhan doğumludur. İlkokul/Ortaokul ve Lise öğrenimini Adana´da tamamladı. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Bölümü´nden 2011 yılında mezun olduktan sonra aynı yıl Kahramanmaraş Göksun ilçesi Fındıklıkoyak İlkokulu’na atandı. Evli ve bir çocuk babasıdır.
ÖĞRENİM DURUMU
LİSANS: Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği (Mezuniyet: 2011)
ÖN LİSANS: Eskişehir Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Adalet Bölümü (Mezuniyet: 2016)
TEZLİ YÜKSEK LİSANS: Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü (Mezuniyet: 2017)
LİSANS: Erzurum Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Egzersiz ve Spor Bilimleri Programı (Devam Ediyor)
ÇALIŞMA HAYATI
Kahramanmaraş Göksun ilçesi Fındıklıkoyak İlkokulu (2011-2014 * Müdür Yetkili Sınıf Öğretmeni)
Kahramanmaraş Onikişubat ilçesi Mimar Sinan İlkokulu (2014-2019 *Müdür Yardımcısı)
Kahramanmaraş Dulkadiroğlu ilçesi Genç Osman İlkokulu-Ortaokulu (2019-2021 *Müdür Yardımcısı)
Kahramanmaraş Dulkadiroğlu ilçesi Genç Osman İlkokulu-Ortaokulu (2021-2022 *Müdür Vekili)
Halen 2022 yılı Eylül ayında atandığı Yeşilyöre Karauşağı İlkokulu´nda Okul Müdürü olarak görev yapmaktadır.
YAYINLAR
· YÜKSEK LİSANS TEZİ (2017) : Allosterik Öğrenmeye Dayalı Fen ve Teknoloji Dersinin Öğrencilerin Fen Dersine Yönelik Tutumlarına, Güdülerine ve Akademik Başarılarına Etkisi
· KİTAP (2011) : Değerlerimiz “Hayırseverler” İle İlgili Sözlü Tarih Çalışması (Mersin Örneği)
· BİLDİRİ (2013) : 4+4+4 Sisteminde İlkokul ve Ortaokul Eğitiminde Yapılan Değişikliklere İlişkin Öğretmen Görüşleri ( İPALTE – Uluslararası Sempozyum)
· MAKALE (2016) : Allosterik Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Fen Dersine Yönelik Tutumlarına, Güdülerine ve Akademik Başarılarına Etkisi (İnternational Journal Of Education Tecnology and Scientific Researches – Uluslararası Dergi))
· MAKALE (2016) : 3. Sınıf Fen Bilimleri Öğretim Programı Hakkında Öğretmen Görüşleri ( 15. USOS – Uluslararası Dergi *Tam Metin)
· BİLDİRİ (2016) : İlköğretim Programının Farklılıklara Saygı Tutumunu Kazandırmadaki Etkisi ( 15. USOS – Uluslararası Sempozyum)
· BİLDİRİ (2017) : Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Madde Bağımlılığı ve Medya Bağımlılığı İle İlgili Düşünceleri (İCOESS – Uluslararası Kongre)
· BİLDİRİ (2017) : Yeni Nesil İlkokul Sınıf Öğretmenlerinin Okullarda Kazandırılmasını Arzuladığı Değerler (İSOEVA – Uluslararası Sempozyum)
· BİLDİRİ (2018) : Sınıf Öğretmenlerinin İlkokullarda Yetiştirme Programına Katılacak Öğrencilerin Belirlenmesi İle İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi (İCOESS – Uluslararası Kongre)
· BİLDİRİ (2018) : İlkokul Öğretmenlerinin Mahremiyet Eğitimine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi (İSOEVA – Uluslararası Sempozyum)
· MAKALE (2019) : Allosterik Öğrenme Modeli (Kastamonu Eğitim Dergisi – Uluslararası Dergi)